äsäfäs
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
äsäfäs

-
 
PääsivuPääsivu  PortalPortal  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Nyrren lehdistötilaisuus

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
ProJaska

ProJaska


Viestien lukumäärä : 100
Registration date : 05.07.2007

Nyrren lehdistötilaisuus Empty
ViestiAihe: Nyrren lehdistötilaisuus   Nyrren lehdistötilaisuus EmptySu Elo 12, 2007 12:43 pm

<Beza> protarkki, onneksi olkoon, johdit kisaa alusta loppuun. Oliko lähdössä hankaluuksia?
<protarkki> Ei. Pääsin yllättävän vapaasti ajamaan. En nähny mitään mitä takana tapahtui, mutta sen huomasin että tax jäi jonnekkin.
<Beza> Loistavasti ajettu. Loppua kohden Tax pääsi kirimään, annoitko vain varmistella vai oliko hitaampien kanssa kenties ongelmia?
<protarkki> Pyörähdin yhdessä mutkassa ja ajettelin jo että se on siinä. No vähän varmistelin ja tax pääsi ottamaan kiinni. Mutta tiesin että ilman virheitä tax ei saa minua kiinni.
<Beza> Ja voittohan se tulikin. Tax, hieno ajo, mutta lähdössä tapahtui jotain?
<Taxfree> joo, siinä tuli joku takapuskuriin ja jouduin joukon hännille. Sieltä sitten noustiin hitaasti mutta varmarsi, tosin tarkki oli ehtinyt oli 25 sekunnin johtoon elise oli voiton kannalta siinä
<Beza> Pääsit kuitenkin n. 10 sekunnin päähän, vaikka vielä pyörähdit kisan alkukierroksilla. Mitä tässä tapahtui?
<Taxfree> missä
<Taxfree> ai lopussa
<Taxfree> jooh, yritin painaa niin kovaa ku pääsen toivoen tarkin virhettä jota ei kuitenkaan tullu
<Taxfree> ei siinä ollut mitään hävittävääkään
<protarkki> Tulihan Very Happy
<Taxfree> kun jatenski oli 40 sekunnin päässä
<Jatenski> 20 ennen ku kävin varikolla Very Happy
<Taxfree> nii no ei siinäkää oo mitää
<Taxfree> 20 sekuntii eroo
<Taxfree> nii ei haittaa vaikka pyörähtää
<protarkki> kyllähän sä otit mua 20 sek kiinni ku pyörähdin
<Taxfree> en ottanu
<Taxfree> otin 10 sec
<Taxfree> ek aoli 25 sit 15
<protarkki> siin vaihees oli ainaki 30 ja sit ero olikin 12..
<Taxfree> ei menny 12
<Taxfree> vaan joku 17-18
<protarkki> noh jatka haastattelija..
<Beza> Olet toistaiseksi vielä reilussa pistejohdossa, mutta tällä menolla ero kaventuu nopeasti. Onko suunnitelmia tuleviin kisoihin?
<Taxfree> eis e nopeesti kavennu, eikä tarkki ehi seuraavaan kisaan eli siltä osilta selvä vähäks aikaa, voittoa haetaan iso-britanniasta jota olen ajanut hyvin paljon
<Taxfree> vai ehtiikö :O
<protarkki> no jos tuolla asenteella lähdet niin varmasti oon lähtöruudukos
<Taxfree> lähen voittamaan
<Beza> Jatenski, loistava debyyttikisa. Ilmeisesti hermot kesti, kerro kisastasi.
<Jatenski> Joo, alussa oli vähän hermoiluu parii kertaa meinasit pyörähtää mut sit totuin siihen ja alko tulee itsevarmuutta ja pääsin maaliin asti ehjänä.
<Beza> Jouduit ilmeisesti käymään varikolla kisan loppupuolella, mistä oli kyse?
<protarkki> tais tulla kuset housuun
<protarkki> Very Happy
<Taxfree> Very Happy
<Jatenski> No, en ollu varma että riittääkö bensa maaliin asti nii kävin varmuuden vuoks hakee vähäsen kun takana oleviin oli eroa 40 sekunttia.
<Taxfree> paljos sulla oli
<Taxfree> sillä kierroksella
<Beza> Kolmas lähtöruutu ei ole mikään paras paikka lähteä kisaan, oliko ongelmia startissa, ja oliko mitään taistelua radalla myöhemmin kisassa?
<Jatenski> 3l
<Jatenski> kysyitkö multa?
<Beza> jep
<Taxfree> kuka meistä oli 3. lähtoruudussa.. D
<Taxfree> Very Happy:
<Taxfree> d
<protarkki> mä!
<Jatenski> olin neljäs
<Taxfree> aijaa Very Happy
<Beza> olitko muka
<Taxfree> hehz beza evo!
<protarkki> oli se
<Beza> Sad
<protarkki> hahhahaha
<Jatenski> jo jonttula oli kolmas
<Beza> ounattu
<Taxfree> tarkista faktat ennenku julkaset ne! ei Tää OO MIKÄÄ SEISKA
<Beza> Very Happy
<Jatenski> :DD
<Beza> pakkoha sitä jotai paskaa on kirjottaa
<Beza> Vittu neljäs lähtöruutu ei ole mikään paras paikka lähteä kisaan, oliko ongelmia startissa, ja oliko mitään taistelua radalla myöhemmin kisassa?
<Taxfree> oli vähän taistelua ku ohitin jatenskin enkä meinannu päästä pois sen hiostuksesta sen jälkee :C
<Taxfree> vastasin jatenskin puolest
<Taxfree> Very Happy
<Jatenski> startti oli loistava nousin toiseksi siinä, sain ajella rauhassas ennenkuin tax otti kiinni siinä kierros ajettii peräjanaa ja lopulta hän pääs ohi.
<protarkki> yllätys yllätys
<Jatenski> en viittiny hirveesti peitellä siinä salee oisit ajanu mun perää Very Happy
<Jatenski> sul oli nopeempi auto muutenki ni
<Beza> Seuraavaksi kysymys kaikilta, seuraava kisa on Britannian Silverstone. Mitä mieltä olette radasta? protarkki?
<protarkki> Paska
<protarkki> muuta?
<Taxfree> VITTU SE ON HYVÄ RATA VITUN KOVA! MUUT EI OSAA EIKÄ TYKKÄÄ SIITÄ! MÄ TYKKÄÄN MÄ VOITAN MÄ TULEN NÄIN JA VOITAN
<Jatenski> ihan jees ei mitään moittimista
<protarkki> tax tulee suuttumaan kun on ekan mutkan jälkeen seinäs
<Taxfree> varmasti
<Beza> Miltä auto tuntui kisan aikana? Oliko mitään ongelmia renkaiden, jarrujen ym. Kanssa kisan aikana?
<Beza> kaikille
<protarkki> sanonko mä eka?
<Beza> juu
<protarkki> Renkaiden kanssa ei tainnut olla mitään ongelmaa ja ne toimivatkin kuin unelma. Sen päivän kun näkis vielä että jarrut ei menis niin tekisin vaikka mitä..
<Beza> Tax?
<Taxfree> no
<Beza> Miltä auto tuntui kisan aikana? Oliko mitään ongelmia renkaiden, jarrujen ym. Kanssa kisan aikana?
<protarkki> ''eipä pahemmin''
<Taxfree> ongelmia oli muiden autojen kanssa, muut autot tuntuivat vähän huonolta
<Beza> Jatenski?
<Jatenski> alussa oli hankalaa auton hallinnassa mutta siitä se lähti ku renkaat lämpeni.
<protarkki> ai että kun olet vitsikäs tax..
<protarkki> sun auto ainakin tuntu hitaalta
<Jatenski> joo eiköhän tää ollu tässä
<Jatenski> kiitos ja näkemiin
<Beza> jep
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Nyrren lehdistötilaisuus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
äsäfäs :: Lehdistötiedotteet-
Siirry: