äsäfäs
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
äsäfäs

-
 
PääsivuPääsivu  PortalPortal  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 VITTUPERKELESAATANA!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Jonttula




Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 09.07.2007

VITTUPERKELESAATANA! Empty
ViestiAihe: VITTUPERKELESAATANA!   VITTUPERKELESAATANA! EmptyLa Elo 18, 2007 2:23 pm

noniin kuinka ollakkaan mulla paukahti emo koneesta, vitun hienoo, no nyt on uus mylly jossa ikävä kyllä vista, noh sitten vielä eilen kiskasin kovon maahan vahingos ku vein kaverin luo sitä ja paskaksihan se tietenki meni, vittu mun tuuria ja siellä tietty kaikki pelit, ohjelma ja MUSAT! VITTU! vieläkö työ ajatte? laittakaa mulle irkin osote ku vittu muista ees sitä, eikö se ollu quakenettiin muutettu? njoooooooooooo vittu tätä paskaa, tiedä ees toimiiko vistas f1c, tä on iha perseest......
Takaisin alkuun Siirry alas
ProJaska

ProJaska


Viestien lukumäärä : 100
Registration date : 05.07.2007

VITTUPERKELESAATANA! Empty
ViestiAihe: Vs: VITTUPERKELESAATANA!   VITTUPERKELESAATANA! EmptySu Elo 19, 2007 9:01 am

Ei vittu. Vähän onki ihmetelty et mis se Jonttula o.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jonttula




Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 09.07.2007

VITTUPERKELESAATANA! Empty
ViestiAihe: Vs: VITTUPERKELESAATANA!   VITTUPERKELESAATANA! EmptySu Elo 19, 2007 1:33 pm

joo tä on niin tätä, toivottavast pian pääsen ajelemaan taas, menee hetki laitella konetta ja pitää latailla peli ja ohjelmia, musaa jne... kai se täst.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





VITTUPERKELESAATANA! Empty
ViestiAihe: Vs: VITTUPERKELESAATANA!   VITTUPERKELESAATANA! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
VITTUPERKELESAATANA!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
äsäfäs :: SFS 1 kausi. :: Yleistä-
Siirry: